Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
Start / Aktualności / Rok 2017 / październik 2017 / Kolejne firmy ze znakiem jakości MSUES

Kolejne firmy ze znakiem jakości MSUES

Informujemy, że do grona firm posiadających znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) dołączyły następne instytucje szkoleniowe.

Znak jakości MSUES przyznano następującym firmom:

  • Esthetic Institute Małgorzata Ruprich (MSUES 2.0),
  • Aleksandra Orzeł "Magic" Kursy Języka Angielskiego i Niemieckiego (MSUES 2.0),
  • Stowarzyszenie International Project Management Association Polska (MSUES 2.0),
  • Sądecka Izba Gospodarcza,
  • Maciołek & Wspólnicy Sp. z o.o.,
  • Europejski Instytut Psychologii Biznesu C.M. Fryszkiewicz Sp. J.,
  • EnMS Polska Sp. z o. o. (MSUES 2.0),
  • Lincoln Sp. z o.o.

O Małopolskich Standardach Usług Edukacyjno-Szkoleniowych

Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) to nowatorskie w skali całego kraju narzędzie zapewniania jakości kształcenia, powstałe we współpracy z partnerami Małopolskiego Partnerstwa na Rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU).

Zawiera 20 standardów, odnoszących się do 4 obszarów: usługi edukacyjno-szkoleniowej, kompetencji kadry szkoleniowej, infrastruktury, organizacji i obsługi klienta oraz zarządzania jakością usług szkoleniowych.

Prace nad MSUES trwały ponad 3 lata, a bazę merytoryczną opracował w 2010 r. zespół naukowców i praktyków z Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. dr hab. Grażyny Prawelskiej-Skrzypek. Łącznie w pracach nad modelem uczestniczyło 25 naukowców oraz prawie 90 instytucji.

Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia i jego zadania

O wysoką jakość szkoleń dba funkcjonujące w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia.

Działania Centrum nakierowane są na to, aby MSUES był standardem wyróżniającym posiadających dobrą jakość usług szkoleniowych. W związku z tym duże znaczenie przy wdrożeniu MSUES ma wymiar edukacyjny certyfikacji, szczególnie widoczny w trakcie przygotowania do audytu. Sam proces audytu jest zaprojektowany tak, aby rozwijać firmę w kierunku jakości. Wiąże się z tym również postawienie wysokich wymagań dotyczących kadry audytorów oraz zapewnienie im wsparcia merytorycznego w zakresie specyfiki usług edukacyjno-szkoleniowych. Ponadto proces audytu jest zoptymalizowany dokładnie dla potrzeb instytucji szkoleniowych. Monitorowanie systemu prowadzone jest w sposób ciągły, w oparciu o reklamacje klientów i analizy ryzyka.

Pobierz Rejestr instytucji szkoleniowych posiadających znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych.